משלוחים

מדיניות משלוחים

א. במהלך ההזמנה ניתן לבחור באיסוף ליום העסקים הבא של המוצרים שנרכשו באתר סילבר קרוס בסניפי רשת סופר-פארם ברחבי הארץ.
ב. עלות הכנת המשלוח לאיסוף ליום העסקים הבא תהיה 10 ₪ ובכל הזמנה על סך יותר מ-99 ₪ הכנת המשלוח תהיה ללא עלות.
ג. הזמנה שבוצעה בימים א'-ד' החל מהשעה 20:00 תחשב כאילו בוצעה ביום שלמחרת ולפיכך תסופק בהתאם.
הזמנה שבוצעה החל מיום ד' בשעה 20:00 ועד ליום ה' ב20:00 תסופק ביום ו' לסניפי סופר-פארם התורנים בשבת בלבד (למעט סניפי קריית שמונה וערד).
הזמנה שבוצעה ביום ה' –החל מהשעה 20:00 ועד יום ו' בשעה 12:00 תסופק ביום א' .
הזמנה שבוצעה ביום ו' החל המשעה 12:00 ועד שבת בשעה 20:00 תסופק ביום ב'.

ד. המוצרים יגיעו לסניף אותו בחר הלקוח, החל מהשעה 17:00 ביום הפעילות הבא ליום שבו התקבלה, נבדקה ואושרה ההזמנה (בהתאם לימי הפעילות של הסניף הרלוונטי). 
הלקוח יקבל מיסרון (הודעת SMS) למספר הטלפון שהזין בעת ביצוע ההזמנה, כאשר ההזמנה תגיע לסניף הנ"ל.

ה. הזמנות שיבוצעו באתר בתקופות של ביצוע מכירות מיוחדות באתר וכן בתקופה של 7 ימים לאחר מכן, יסופקו עד 7 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. לעניין זה "מכירות מיוחדות" כגון: ימי מכירות של shopping.il, יום הרווקים הסיני, black Friday ,ימי lifestyle, מימוש של הטבות שנשלחות בדיוור ישיר וייעודיות לאתר הסחר, וכיוצ"ב.

ו. עם הגעת המשלוח לסניף הנבחר יישלח ללקוח דואר אלקטרוני ו/או הודעת SMS למספר הטלפון אותו מסר הלקוח בעת ביצוע ההזמנה ליידע אותו בדבר הגעת המשלוח לסניף, והלקוח יוכל להגיע לסניף ולאסוף את המשלוח ממחלקת הקוסמטיקה או קופת היציאה (על-פי האמור בדואר האלקטרוני ו/או בהודעת ה-SMS).

ז. על הלקוח לאסוף את המוצרים מהסניף הנבחר תוך 7 ימי עסקים שכן באם הלקוח לא יגיע תוך המועד האמור, סופר-פארם תהא רשאית לבטל את ההזמנה (מבלי לחייב את הלקוח עבור עלות המוצרים) ולחייב את הלקוח בדמי טיפול על סך 14.90 ₪ בנוסף לעלות הכנת המשלוח (ככל שרלוונטית). בנוסף, במקרה כאמור סופר-פארם תהיה רשאית למנוע מהלקוח לבצע רכישות עתידיות באמצעות האתר.

שילוח ליום העסקים הבא
א. במהלך ההזמנה ניתן לבחור במשלוח באמצעות שילוח ליום העסקים הבא לבית הלקוח לכתובת בישראל הנכללת ברשימת אזורי המשלוח של סופר-פארם בלבד. במידה והלקוח מעוניין שהמשלוח יגיע ליישוב אליו לא מבוצעת אספקה יומית, מועד המשלוח יקבע בהתאם למועדי החלוקה של חברת המשלוחים. רשימת היישובים אשר לא ניתן לבצע אליהם משלוח מאתר סופר-פארם מפורטת בלינק הנ"ל.

ב. על אף האמור, ייתכן שלא ניתן יהיה לספק משלוחים לישובים מסוימים בישראל (לרבות על-פי הנחיות ומדיניות חברת המשלוחים החיצונית) למרות שנכללים ברשימת אזורי המשלוח של סופר-פארם.

ג. עלות המשלוח היא 29.90 ₪. בכל הזמנה על סך יותר מ-299 ₪ (בחישוב סכום ההזמנה לא יילקחו בחשבון תרופות מרשם) המשלוח יהיה ללא עלות.

ד. מובהר בזאת כי משלוחים עד הבית של הזמנות אשר במסגרתן הוזמנו גם (או רק) תרופות מרשם (למעט קנאביס רפואי) יתאפשרו בשלב זה רק לחברי קופות חולים "כללית" (בעלי הרשאת הוראת קבע, והתשלום עבור התרופות יבוצע באמצעות הוראת הקבע בלבד) ,"מכבי" ו"מאוחדת" בעלי מרשם תרופות דיגיטלי בלבד. משלוחים של הזמנות אשר במסגרתן הוזמנו גם (או רק) תרופות ללא מרשם ו/או תרופות מרשם (בתנאים שצוינו לעיל) יהיו באזורים נבחרים בלבד אשר מצוינים ברשימה שמופיעה בלינק שלהלן.

ה. המשלוח יגיע לכתובת אותה ציין הלקוח בעת ההזמנה תוך יום עסקים בין השעות 08:00-19:00, וזאת בתנאי שהכתובת אינה נכללת ברשימת הישובים בהם אין אפשרות שילוח ליום העסקים הבא בלינק הנ"ל על פי המועד שיצוין ב-SMS שיתקבל אצל הלקוח מחברת המשלוחים החיצונית ובתיאום מראש של השליח עם הלקוח. הזמנה שבוצעה בימים א'-ד' עד השעה 19:59 תסופק באמצעות שליח ביום שלמחרת. הזמנה שבוצעה בימים א'-ד' החל מהשעה 20:00 תחשב כאילו בוצעה ביום שלמחרת ולפיכך תסופק בהתאם. הזמנה שבוצעה החל מיום ד' בשעה 20:00 ועד יום ה' בשעה 19:59 תסופק באמצעות שליח ביום א'. הזמנה שבוצעה החל מיום ה' בשעה 20:00 ועד יום שבת בשעה 19:59 תסופק באמצעות שליח ביום ב'.

ו. הזמנות שיבוצעו באתר בתקופות של ביצוע מכירות מיוחדות באתר וכן בתקופה של 7 ימים לאחר מכן, ישלחו ויסופקו לכתובת שמסר הלקוח עד 7 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. לעניין זה "מכירות מיוחדות" כגון: ימי מכירות של shopping.il, יום הרווקים הסיני, black Friday , ימי lifestyle, מימוש של הטבות שנשלחות בדיוור ישיר וייעודיות לאתר הסחר, וכיוצ"ב.

ז. ביום בו אמור המשלוח להגיע ללקוח תשלח לו הודעת SMS ופרטי השליח לתיאום מסירת המשלוח.

ח. לקוח שתואם עמו משלוח ולא היה באותה כתובת במועד שתואם בינו לבין השליח יחויב בדמי משלוח נוספים בגין משלוח חוזר (אם חויב), וזאת אף אם המשלוח המקורי היה ללא דמי משלוח מכל סיבה שהיא.
משלוח הכולל תרופות או מוצרים המחייבים בקרת טמפרטורה אשר לא סופק ללקוח מהסיבה שהלקוח לא היה בכתובת ובמועד שתואם, יועבר לסניף סופר-פארם הקרוב ביותר לכתובת אליה אמור היה להיות מסופק המשלוח והלקוח ידרש להגיע לסניף הנ"ל לצורך איסוף המשלוח. מודגש כי משלוח כאמור לא ישלח ללקוח בשילוח חוזר.

ט. במידה ולא ניתן יהיה ליצור קשר עם הלקוח בפרטי הקשר שמסר בעת ביצוע ההזמנה, במשך 3 ימים לאחר מועד ביצוע ההזמנה, סופר-פארם תהא רשאית לבטל את ההזמנה (מבלי לחייב את הלקוח עבור עלות המוצרים) ולחייב את הלקוח בדמי טיפול על סך 14.90 ₪ בנוסף לעלות הכנת המשלוח (ככל שרלוונטית). בנוסף, במקרה כאמור סופר-פארם תהיה רשאית למנוע מהלקוח לבצע רכישות עתידיות באמצעות האתר.

י. מובהר בזאת כי ימי חול המועד, ערבי חג וחגים ייחשבו לצורך האמור כימי ו' ושבת בשינויים המחויבים ולפי העניין.

איסוף אקספרס לאחר 3 שעות / איסוף אקספרס בית מרקחת לאחר 3 שעות
א. בהזמנה של מוצרים המסומנים "אקספרס" (סימון אדום מצד ימין של תמונת המוצר) ניתן לבחור באפשרות "איסוף אקספרס" של המוצרים, כלומר תוך 3 שעות מקבלת ההזמנה (ובלבד שההזמנה התקבלה עד השעה 17:59), ללא עלות, באחד מסניפי סופר-פארם ברחבי הארץ, למעט הסניפים להלן: פלורנטין – ת"א, קסטל- ת"א, בן יהודה 4 – ת"א, ארלוזורוב – ת"א, צייטלין – ת"א, אחימאיר- ת"א, סוקולוב חולון.

ב. הזמנה אשר במסגרתה הוזמנו גם (או רק) תרופה/ות ללא מרשם ו/או תרופה/ות מרשם, ושאינה באזורי השליחות המפורטים מעלה בלינק המצורף בסעיף ד',איסופה יתאפשר באמצעות "איסוף אקספרס בית מרקחת", בדומה ל"איסוף אקספרס", כאמור בסעיף א' לעיל, ולא תינתן אפשרות לגבי הזמנה זו לבחור באיסוף ליום העסקים הבא ו/או בשילוח ליום העסקים הבא.

הזמנה באיסוף אקספרס/אקספרס בית מרקחת, שתתקבל בימים א' – ה' לאחר השעה 18:00 תהיה מוכנה ביום למחרת, 3 שעות לאחר הפתיחה של הסניף ממנו תסופק ההזמנה.
בימי ו' וערבי חג, הזמנת אקספרס/אקספרס בית מרקחת שתבוצע עד השעה 11:59 תהיה מוכנה עד השעה 15:00.
הזמנה שתסופק מסניפים תורנים בשבת ובחג – הזמנת אקספרס/אקספרס בית מרקחת שתתקבל בימי ו' וערבי חג, אחרי השעה 12:00 תהיה מוכנה ביום שלמחרת, תוך 3 שעות מפתיחת הסניף ממנו תסופק ההזמנה. הזמנה שתתקבל במהלך השבת או החג, עד השעה 17:59, תסופק בתוך 3 שעות ממועד ההזמנה. הזמנה שתתקבל במהלך השבת או החג, אחרי השעה 18:00, תסופק ביום שלמחרת 3 שעות ממועד פתיחת הסניף ממנו תסופק ההזמנה.
הזמנה שתסופק מסניפים שאינם תורנים בשבת ובחג – הזמנת אקספרס/אקספרס בית מרקחת שתתקבל בימי ו' וערבי חג, אחרי השעה 12:00, וכן הזמנה שתתקבל במהלך השבת או החג, תהיה מוכנה ביום ראשון או ביום שלאחר החג, תוך 3 שעות מפתיחת הסניף ממנו תסופק ההזמנה.
ג. ברגע שההזמנה תהא מוכנה לאיסוף בסניף הנבחר, סופר-פארם תיידע את הלקוח בדואר אלקטרוני ו/או בהודעת SMS לטלפון הנייד אותו הקיש הלקוח כי הזמנתו מוכנה לאיסוף והלקוח יוכל להגיע לסניף הנבחר ולאסוף את המשלוח ממחלקת הקוסמטיקה או קופת היציאה, או מבית המרקחת כאשר מדובר בהזמנה הכוללת תרופות ללא מרשם, על-פי האמור בדואר האלקטרוני ו/או בהודעת ה-SMS. באם הלקוח לא יגיע תוך המועד האמור, סופר-פארם תהא רשאית לבטל את ההזמנה (מבלי לחייב את הלקוח עבור עלות המוצרים) ולחייב את הלקוח בדמי טיפול על סך 14.90 ₪. בנוסף, במקרה כאמור סופר-פארם תהיה רשאית למנוע מהלקוח לבצע רכישות עתידיות באמצעות האתר.

באם הלקוח לא יגיע לאסוף את המוצרים מהסניף הנבחר תוך 7 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה, סופר-פארם תהא רשאית לבטל את ההזמנה (מבלי לחייב את הלקוח עבור עלות המוצרים) ולחייב את הלקוח בדמי טיפול על סך 14.90 ₪ בנוסף לעלות הכנת המשלוח (ככל שרלוונטית). בנוסף, במקרה כאמור סופר-פארם תהיה רשאית למנוע מהלקוח לבצע רכישות עתידיות באמצעות האתר.

משלוח ואיסוף תרופות
בהזמנה של תרופות מרשם ו/או של תרופות ללא מרשם שניתנות למכירה רק בבית מרקחת (המכונות - OTC),  במידה וניפוק התרופה מחייב תשאול רוקחי, יחול האמור בסעיף 3.5 לתקנון האתר. 

משלוח ואיסוף תכשירים
לנוחיותך, ראה להלן נוסח טופס אישור קבלת התכשירים אשר יצורף למשלוח התכשירים ושעליו תתבקש לחתום בעת קבלתם.

בנוסף, באם אתה מעוניין שאדם אחר יקבל את המשלוח עבורך, יש להדפיס ולחתום על הטופס שלהלן ולדאוג שמקבל המשלוח (ששמו מצוין בטופס) ימסור את הטופס החתום לשליח לשם קבלת המשלוח: ייפוי כוח לגורם שאינו המטופל לקבל עבורו את התכשיר.

בירורים ושירות לקוחות
ניתן לבדוק בכל עת מה סטטוס ההזמנה בעמוד היסטוריית ההזמנות. לפניות ובירורים ניתן להשאיר הודעה בטופס צור קשר או לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 09-9725151 בימים א'-ה' בין השעות 08:30-18:00 ובימי שישי 08:30-12:00.

מובהר כי על אף האמור לעיל סופר-פארם תהיה רשאית לשנות את אזורי המשלוח, את גובה דמי המשלוח ואת מדיניות המשלוחים והאספקה מעת לעת וללא צורך במתן הודעה מוקדמת מראש (להוציא הזמנות שכבר בוצעו ואושרו).

מפת הגעה
גם בפייסבוק
תודה על פניתכם
ההודעה התקבלה במערכת,
נחזור אליכם בקרוב.